28 lipca 2012

Stosik #1




Jesteśmy już niestety w połowie wakacji, więc postanowiłam umieścić mój pierwszy stosik. Liczę na to, że przeczytam te książki do rozpoczęcia roku szkolnego. Oczywiście pojawią się niebawem ich recenzje.



Od góry
1. J.D. Salinger "Buszujący w zbożu" - moje drugie podejście do tej książki, może tym razem wytrwam do końca.
2. Toni Morrison "Umiłowana" -książka znaleziona w babcinych zbiorach
3. Andrew Klavan "Prawdziwa zbrodnia" - podobnie jak pozycja numer dwa
4. Jo Nesbo "Karaluchy"
5. Lauren Oliver "7 razy dziś" - co tym razem pokaże autorka "delirium". Zakup tej książki okazał się biznesem życia (pozdrawiam Vibi)
6. James Dashner "Więzień labiryntu"- kolejna powieść w stylu "Igrzysk śmierci",niebawem recenzja
7. Carlos Ruiz Zafón "Cień wiatru"
8. Michael Grant "Gone Faza druga GŁÓD"
9. Markus Zusak "Złodziejka książek" -obecnie jestem w trakcie czytania



4 komentarze:

  1. Życzę powodzenia i czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy stoski. Czekam na recenzje zwłaszcza "Złodziejki książek" i "Cienia wiatru".
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny stos! Kilka książek sama mam ochotę przeczytać (:

    OdpowiedzUsuń
  4. My i nasze rozkminy w księgarni <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)