28 sierpnia 2012

Stoisk #2

Wakacje niestety dobiegają końca, a ja postanowiłam umieścić kolejny stosik czytelniczy. Trochę się tego nazbierało :


1. S@motność w sieci - Janusz Leon Wiśniewski 
2. Wisielec i księżyc - Katarzyna Gacek, Agnieszka Szczepańska ( Książka otrzymana od Syndykatu ZwB)
3. Kiedy Atena odwraca wzrok - Jakub Szamałek (Książka otrzymana od Syndykatu ZwB)
4. Traktat o łuskaniu fasoli -Wiesław Myśliwski 
5. ani żadnej rzeczy - PM Nowak
6. Czerwone Gardło - Jo Nesbo ( Literatura Nesbo to moja miłość od pierwszego wejrzenia)
7.  Trzeci Klucz - Jo Nesbo 
8. Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet - Stieg Larsson 

Co czytaliście i co najbardziej polecacie?

Dla Waszej wygody powstała lista recenzji - LINK.

8 komentarzy:

  1. Z tego stosiku czytałam tylko "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet", absolutna rewelacja *_* Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko "S@motność w Sieci", ale jest to jedna z moich ulubionych książek i gorąco polecam! Trylogię "Millennium" mam w planach i czaję się jak mogę na tę pozycję w bibliotece :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam to szczęście, że mogłam pożyczyć od koleżanki :)

      Usuń
  3. S@motność w sieci, to dość dobra książka. Innych nie znam, ale miłej lektury! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochotę na S@motność w sieci i Kiedy Atena odwraca wzrok. :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam nic, ale moja siostra czytała "Mężczyzn" i jest bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę sporo kryminalnopodobnych książek ;)
    Życzę miłego czytania, więcej nic nie powiem, bo chyba żadnej z tych pozycji nie czytałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnei bym Ci podkradła "Mężczyzn, którzy nienawidzą kobiet";)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)