6 grudnia 2012

Stosik #3 Mikołajkowy






Byliście grzeczni w tym roku? Mam nadzieję, że tak. Wierzę również, że
 św. Mikołaj obdarował Was wymarzonymi prezentami książkowymi.
Do mnie część prezentów dotrze dopiero w okolicy świąt, ale  postanowiłam już dziś umieścić stosik.Kilka książek kupiłam sama, część pożyczyłam,
są też również prezenty od Świętego Mikołaja.  Jak się Wam podoba? Widzicie coś dla siebie? I oczywiście, jakie prezenty Wy dostaliście?


Od góry:

* Stephen King - "Stukostrachy"
* Albert Camus - "Upadek"
* Sophie Jordan - "Ognista"
* Anja Snellman - "Dziewczynki ze świata maskotek"
* Asa Larsson - " Aż gniew Twój przeminie "
* Tahereh Mafi - "Dotyk Julii"
* Ransom Riggs - " Osobliwy dom pani Peregrine "
* Becca Fitzpatrick - "Finale"
* Umberto Eco - "Cmentarz w Pradze"


I na koniec jeszcze muzyka, ale jeszcze nie świąteczna:


8 komentarzy:

  1. U mnie Mikołajki obchodzi się skromnie, energię poświęcamy na paczki pod choinkę :)

    "Dotyk Julii" chciałbym przeczytać, i "Finale"" też. Ogólnie, niezłe zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie Mikołaj przyniósł jedną książkę... już wiem, gdzie jest reszta, Ty je masz! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że byłam grzeczna - jak zawsze! ;-) Ja akurat nie dostałam od Mikołaja żadnej książki, ale to może i dobrze, bo na razie moje półki uginają się od nieprzeczytanych pozycji, dlatego najpierw muszę wziąć się za nie, a dopiero później sięgać po kolejne.
    Twój stosik jest świetny, szczególnie kuszą mnie "Dotyk Julii", "Osobliwy dom Pani Peregrine" oraz "Dziewczyny ze świata maskotek". :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na Mikołajki dostaję zawsze tylko słodycze, także na prezenty książkowe jeszcze muszę poczekać ;)
    Zazdroszczę Ci "Osobliwego domu pani Peregrine"!

    OdpowiedzUsuń
  5. noonono dla Ciebie Mikołaj był wyjątkowo łaskawy :) świetne pozycje! Ja niestety mam za dużo okazji do świętowania w grudniu i Mikołaj jakoś mnie omija na rzecz urodzin i świąt :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę powieści Kinga! ,,Dziewczynki ze świata maskotek" czytałam i polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Ognista"! :D Zazdroszczę, czekam już tydzień na tą książkę, bo Mikołaj sie spóźnia ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)