2 stycznia 2013

Stosik #4 noworoczny


Ostatnio mam coraz mniej czasu na czytanie, a książki jakoś dziwnie się mnożą.
Do tego dołożyłam sobie kilka blogowych postanowień na rok 2013:
- przeczytać 100 książek
- zdobyć 200 obserwatorów
- zdobyć 15 000 odwiedzin
- ukończyć pomyślnie wyzwania, w których biorę udział

Po Nowym Roku uzbierał się kolejny pokaźny stosik:

1. Beata Pawlikowska - "Blondynka w Amazonii" -przeczytane już
2. Erich Segal - "Doktorzy" - ukradzione od cioci
3. Anonim - "Zapytaj Alice"- prezent od Vibi
4. Sarah Addison Allen - "Magiczny ogród' - z biblioteczki Vibi
5. Lauren Oliver - "Pandemonium" - j.w.
6. Beth Revis - "W otchłani" - j.w.
7. Neal Shusterman - "Podzieleni" - prezent mikołajkowy od rodziców
8. K.Gier - "Czerwień rubinu" -  ponownie biblioteczka Vibi
9. Jo Nesbo - "Pentagram" - j.w.



A oto mój prezent dla Vibi z własnoręcznie robioną zakładką :


FAN PAGE !!!
Za namową Vibi (ale jej dziś pełno w poście ) założyłam na Facebooku stronę swojego bloga.
Jeżeli macie ochotę, kliknijcie 'Like it' :).


***
Jak się udał Sylwester? Jakie macie noworoczne postanowienia?





16 komentarzy:

  1. Wierzę, że z pewnością wypełnisz postanowienia. Co do książek, to uzbierał Ci się całkiem spory stosik, ale na pewno dasz sobie z tym radę. :) Według mnie tytuł "Zapytaj Alice" brzmi ciekawie, więc będę czekała na recenzję. Pozdrawiam. :)
    [narysowana-tecza]

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwester udał się znakomicie! :) bal do samego rana! :) postanowień nie mam żadnych... bo nigdy nie udało mi się ich dotrzymać :) a stosik piękny! "pandemonium" dostałam pod choinkę, a "pentagram" chętnie bym przygarnęła pod swoje skrzydła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że impreza się udała. A "Pentagram" zdobyłam małym szantażem :D

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy stosik! Życzę miłej lektury. Pandemonium już za mną - świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że "Pandemonium" mnie nie zawiedzie. Już nie mogę się doczekać lektury tej książki.

      Usuń
  4. Polecam "Pandemonium" właśnie kończę czytać i jestem pod dużym wrażeniem. Seria napisana przez L. Oliver zachwyciła mnie. Z pozostałych podebrałabym "Pentagram"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że Nesbo ma sporą rzeszę fanów :D

      Usuń
  5. Chętnie podkradłabym Ci "Pandemonium" :) Życzę miłego czytania no i realizacji noworocznych postanowień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę kilka ciekawych pozycji i będę oczekiwał recenzji. Życzę Ci, by udało Ci się zrealizować postanowienia noworoczne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę, żeby postanowienia się spełniły :)
    Zazdroszczę "Podzielonych".

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam fanpage, ale do mnie nikt nie zagląda :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Segal jest fantastyczny. Świetny stosik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kimkolwiek jest Vibi, podoba mi się jej biblioteczka ;) Z chęcią przeczytałabym "W otchłani".

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapoznałam się z jedną książką Sarah Addison Allen i była to "Dziewczyna, która ścigała księżyc". Przyznam, że nie najgorzej u mnie wypadła. ;) Życzę miłej lektury.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylwester? Chyba nigdy tak bardzo i tak długo się nie śmiałam. Było cudownie!
    Brak czasu znam jak własną kieszeń!
    O Podzielonych się nie martw, nie są.źli, to ja marudzę, bo stara jestem ;)
    I zmęczona. Studia + praca = kiepskie możliwości czytelnicze. ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. W otchłani i Czerwień rubinu - tego pragnę;) Podzieleni bardzo wciagają, mimo, że faktycznie trochę się czuje niedosyt po tej książce... Ale może się poprawi w kontynuacji :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)