9 lutego 2013

Świat nagle stał się szklany...

Kochani! Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić moją drugą pasją,  jaką jest fotografia. I chociaż są to zdjęcia zupełnie amatorskie to postanowiłam je opublikować. Chociaż w mojej miejscowości po zimie nie ma już ani śladu, jakiś czas temu uchwyciłam w obiektywie świat pokryty lodem. Mam nadzieję, że chociaż jedno zdjęcie się komuś spodoba. Za jakiś czas planuję wykonać też serię zdjęć książkowych, a efektami podzielę się również z Wami.

Wejdziesz?

























Oznaki życia?




Odrobinę monotematyczne te zdjęcia, ale ja jestem całkiem zadowolona z efektu. Jeżeli macie pomysły na tytuły, to proszę o pozostawienie ich w komentarzach.

***
Przepraszam Was, że rzadko zaglądam na Wasze blogi i nie dodaję recenzji, ale doba jest dla mnie za krótka. Dobra wiadomość jest taka, że właśnie zaczęłam ferie i postaram się wszystko nadrobić. 


8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, drugie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet mi się podoba zdjęcie numer 3.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze 4 zdjęcia - super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja furtka też tak zamarza, ale nie do tego stopnia:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tytuły zdjęć pomysłów nie mam, ale bardzo spodobał mi się tytuł postu "świat nagle stał się szklany", bardzo ładne określenie na mroźną zimę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobało :) Wkrótce planuję kolejną serię zdjęć, mam nadzieję, że nie będziecie zadowoleni, gdyż temat bliższy książkowym molom.

      Usuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)