17 lutego 2013

Top10: ulubione okładki książek

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Dziś przyszła pora na...
Dziesięć ulubionych okładek książek!
Akcję prowadzi Kreatywa.





Kończę czytanie "Osobliwego domu pani Peregrine",który okazał się dla mnie ogromnym zaskoczeniem, gdyż spodziewałam się zupełnie innej książki, ale o tym w recenzji. Żeby nie świeciło tutaj pustkami, postanowiłam dodać ranking ulubionych okładek. Chociaż książek po okładce nie powinno się oceniać, to jednak te, które trafiają w nasz gust, szybciej trafiają w nasze ręce podczas buszowania po księgarniach, czyż nie?


Część z tych książek czytałam, inne mam w planach.


Zapraszam do zapoznania się z moimi faworytami (werble):
1.Cykl Cmentarza Zapomnianych Książek - Carlos Ruiz - Zafón


Okładki urzekły mnie tak bardzo, że nie mogłam powstrzymać się przed dodaniem właśnie ich trzech na pierwszej pozycji.
Recenzje:

2."Błękit szafiru" -  Kerstin Gier
Na razie czytałam jedynie "Czerwień rubinu", a już nie mogę doczekać się kiedy sięgnę po kolejne tomy Trylogii Czasu.

3. "Requiem" - Lauren Olivier
Okładka ostatniej części bestsellerowej trylogii Lauren Olivier. Według mnie najlepsza.

4. "Pokój" - Emma Donoghue

5. "Misery" - Stephen King


6. "Upadli" - Lauren Kate

7. "Cmentarz w Pradze" - Umberto Eco

8. "Rok 1984" - George Orwell

9. "Magiczna gondola" - Eva Voller


10. "Osobliwy dom pani Peregrine" - Ransom Riggs



Ogłoszenia parafialne :)

Kochani! Blog tworzony jest głównie dla Was. W związku z tym mam pytanie. Co powiecie na mały remont i zmienienie mojego bloga w Krainę Czarów? Czy może zostawić tak jak jest?

Zgłosiłam się do rekrutacji na recenzenta portalu ParanormalBookS. Nie wiem czy mam jakiekolwiek szanse, ale mimo wszystko możecie trzymać kciuki.

Udanego niedzielnego wieczoru :)

8 komentarzy:

  1. W każdej z okładek jest jakaś magia. Jestem wzrokowcem, więc interesujące okładki przyciągają mnie jak magnes :-)
    Blog to Twoje miejsce, i to Ty powinnaś się w nim dobrze czuć, bo jak to zawali, to padnie cała reszta, więc jeśli chcesz szaleć z remontem to do dzieła. Trzymam kciuki za powodzenie misji "recenzent" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż nie chcę zapeszać.

      Usuń
  2. Ja bym chyba nie potrafiła wybrać 10 ulubionych.. Choć podejrzewam, że jedna z książek Trylogii Czasu znalazłaby się w takim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze tez wybiore swoje TOP10:) Co do zmiany... Pamietam jak zakladalam bloga i tez dalam tytul Alicja w krainie ksiazek:D ale jak zauwazylam ze masz taki sam tytul to zmienilam na W Krainie Ksiazek i tak juz zostalo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż, Upadli mają przepiękne nastrojowe okładki i tymi okładkami nadrabiają wnetrze... szkoda, że takie słabe książki.
    Zafona mam dopiero w planach - moja mama go uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych okładek najbardziej podoba mi się ,,Magicznej gondoli":)
    Jeśli chodzi o remont, to mi się podoba tak, jak jest teraz. W ogóle masz bardzo ładnego bloga, takiego baśniowego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe okładki, mnie użekł numerek szesc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się nadzwyczaj Eco podoba. Mam śliczny szablon.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)