18 kwietnia 2013

Mała przerwa na złapanie oddechu...

Piszę tego posta trzeci raz...
Może powiem prosto z mostu. Ostatnio nie wyrabiam na zakręcie - szkolny młyn, męczące treningi i mnóstwo zajęć spowodowały, że na blogu świeci pustkami. Jestem zmęczona i fizycznie, i psychicznie,a na czytanie brakuje czasu i ochoty (co się dzieje ?!). W związku z tym biorę sobie częściowy urlop od blogowego świata. Oczywiście będę dalej systematycznie odwiedzała Wasze blogi, ale obawiam się, że przez najbliższe tygodnie u mnie nie pojawi się nic nowego. Spokojnie, nie zamierzam rzucać pisania bloga. Potrzebuję złapać oddech i wracam niedługo z nową energią. Przepraszam i liczę na to, że po moim powrocie recenzje będą ciekawsze i z chęcią je przeczytacie.

Mam nadzieję, że w tym czasie przeczytacie wiele wspaniałych książek, napiszecie multum świetnych recenzji i nawiążecie nowe współprace.


Wracam do Was za kilka tygodni.

A na koniec jeszcze dwa ogłoszenie parafialne:
-Jutro jadę z drużyną na finały zawodów w aerobiku. Wiecie co robić.
- Szukam kogoś kto chciałby wykonać nowy szablon na tego bloga. Mam dość konkretny pomysł, potrzebna mi tylko osoba z umiejętnościami graficznymi. Kontakt: alicjah6@gmail.com

11 komentarzy:

  1. Odpoczynek jest jak najbardziej wskazany. Ja także zamierzam trochę przystopować z czytaniem/oglądaniem/pisaniem, by skorzystać z fajnej pogody. :)
    W kwestii szablonu - może poszukaj jakiegoś na szabloniarniach? Zazwyczaj graficzki przyjmują też zamówienia. :) Przykład: zaczarowane-szablony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczywaj, ładuj akumulatory i wracaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle, ze to ci sie sprzyda. Milego urlopu u mnie jestes usprawiedliwiona. Oczywiscie, bede trzymac kciuki w dniu zawodów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki! Odpoczywaj i wracaj do nas szybko! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki na zawodach! Przede wszystkim jednak baw się dobrze i trzymaj ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpoczywaj i wracaj do nas z nową siłą i energią do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpoczywaj, już czekam na Twój powrót:)

    OdpowiedzUsuń
  8. taki odpoczynek potrafi zdziałać cuda :) ja niedawno też zrobiłam sobie mały urlopik i powróciłam z wielkim zapałem i weną twórczą :) życzę więc udanego odpoczynku i szybkiego powrotu :) my tu będziemy czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak, szkoła potrafi zamęczyć człowieka. Już ja coś o tym wiem. Miłego odpoczynku ;*


    /blask-ksiazek/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmęczenie materiału, przerwa wskazana. Kiedyś mnie dopadła taka niemoc, książki omijałam przez kilka miesięcy. Do czytania wróciłam za sprawą Wiecha :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)