8 kwietnia 2013

Stosik #5 - trochę urodzinowy

Witajcie! Gdzieś przez chmury przedziera się słońce, a jeśli do tego dodamy kilka świetnych książek  to humor od razu się poprawia. Przedstawiam Wam, już piąty stosik. Mimo, że dość mały to cieszy oczy i serce.



Od góry: 
- "Alicja w Krainie Czarów"  Lewis Carroll - mam ochotę na sentymentalny powrót do dzieciństwa
-"Światła września" Carlos Ruiz Zafón - prezent od mojej kochanej Karolci 
- "Lolita" - Vladmir Nabokow - j.w.
- "Magiczna gondola" Eva Voller - postanowiłam, że nie wyjdę dziś z księgarni bez żadnej książki.Miała być "Ladacznica", ale niestety nigdzie nie mogłam jej dostać, nie wspominając już o bezcennych minach księgarzy
- "Życie Pi" Yann Martel - w końcu wróciło do biblioteki
- "Duma i uprzedzenie" Jane Austen - pożyczone pod wpływem impulsu
- "Intruz" Stephanie Meyer - postanowiłam na własnej skórze doświadczyć pióra autorki "Zmierzchu", którego jeszcze nie czytałam.
Z boku możecie jeszcze zobaczyć książeczkę "Siedem życzeń", którą dostałam od mojej koleżanki na urodziny. Jest świetnym poprawiaczem humoru. Były jeszcze trzy urodzinowe czekolady. Ale sami wiecie...

Miał się tutaj jeszcze znaleźć czytnik e - booków, ale jedyny egzemplarz w sklepie był wadliwy...


Od czego polecacie zacząć? Co chcielibyście mieć na swoich półkach? I tak z innej beczki - czuć już u was wiosnę?

Jutro od 10 o 12 wszyscy trzymają kciuki za moją drużynę aerobikową, gdyż jedziemy na zawody :P



26 komentarzy:

  1. Proponuję zacząć od Intruza - czytałam jakiś czas temu i to jest po prostu fantastyczna książka, choc nie usatysfakcjonowało mnie zakończenie. Nie powiem nic więcej, żeby nie spoilernąć przypadkiem...
    Magiczną gondolę chciałabym przeczytać, a książkę Zafona mam w planach, choć w moim przypadku jest to Marina.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłucham i pewnie zacznę od "Intruza", chyba że zrobię pierwszeństwo książkom z biblioteki.

      Usuń
  2. Ooo... Teraz, też mam ochotę na Alicję w krainie czarów *w*
    Chociaż dziś nie wychodziłam z domu, to słońce zaglądało do mnie, a termometr pokazywał dodatnią - tak, poczułam wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Alicje w Krainie Czarów' bym ci skradła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacznij od "Intruza", jest świetny! :3 "Magiczna gondola" też mi się podobała :) A wiosnę już czuć, bo właśnie dziś słońce zaświeciło :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym zaczął od "Życia Pi", bez namysłu :-)
    Okej, jak nie zapomnę, będę trzymać kciuki. Dwie godziny to sporo, ale damy radę :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest mały stosik? On jest ogromny. Wiele cudowny i wspólnych mamy pozycji. Czekam na wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Magiczna gondola" jest świetna. W ogóle stosik ciekawy. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam ,,Lolitę":) ,,Dumę i uprzedzenie" mam w planach:)
    U mnie właśnie świeci słoneczko, może wiosna w końcu przyjdzie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia już teraz. :)
    Mam w planach ponownie zapoznanie się z "Intruzem" i powieścią Zafona, której akurat nie czytałam. Ponadto gdzieś daleko w planach mam "Dumę i uprzedzenie" i może skusiłabym się na "Lolitę". Ale tak ogólnie - ładny stosik.
    Cóż, u mnie dzisiaj cały dzień było wręcz gorąco,a teraz co? Pada śnieg! ŚNIEG! Ja chyba oszaleję. Idę po herbatkę...

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też pachnie wiosną :) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i powodzenia na zawodach :) Stos niezły, ja bym zaczęła od "Życia Pi" - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. *__* świetny prezent od Karolci, już od dawna planuję sięgnąć po te książki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Magiczna gondola podobno cudowna. Zarezerwowałam już sobie pożyczenie od koleżanki i nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczęłabym od "Życia Pi". Dlaczego? Bo sama nie czytałam i gdybym miała okazję przeczytać właśnie tę książkę, natychmiast odrzuciłabym wszystko inne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj poczułam wiosnę - cudowne uczucie! :) Same świetne pozycje - mam ochotę na KAŻDĄ!

    OdpowiedzUsuń
  15. "Intruz" gości od wielu lat i u mnie na półce... jednak nadal nie dokonczony. przeczytalam 109 stron, zanudziłam się i dalej ani rusz... może po obejrzeniu filmu, który wlaśnie wchodzi do kin, nabiorę chęci, żeby dać tej książce drugą szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mojego ulubionego autora widzę i jego "Światła września" :) Czytałam, podobały mi się. Choć może nie jestem obiektywna, bo pisarza kocham miłością ślepą, więc i jego książki ślepo uwielbiam ;)
    Podkradłabym "Intruza" i "Magiczną gondolę"

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stosik. Zazdroszczę ci tylu wspaniałych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wyżej wymienionych czytałam tylko "Magiczną gondolę". Jeśli masz ochotę to tutaj możesz się zapoznać z moją opinią http://krainatysiacaksiag.blogspot.com/2013/04/magiczna-gondola-eva-voller.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecam Intruza i dobrze, że to po niego sięgnęłaś, bo choć Zmierzch lubię, to jednak Intruz lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na Intruzie się nie zawiedziesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawi mnie książka INTRUZ
    Muszę ją przeczytać :)
    Super blog O.O
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam "Lolitę" z Twojego stosu, mam dokładnie to samo wydanie. Genialna książka - myślę, że może Ci się spodobać. Miłego czytania! ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  23. Intruuuz!!! Ta książka jest świetna. Nie można się oderwać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)