19 maja 2013

Come back !

Napisanie notki o chwilowej przerwie było trudne. Napisanie o powrocie okazało się jeszcze trudniejsze. A przecież wracam do swoich. Tęskniliście przez ten miesiąc? Mam nadzieję, że tak.

Co prawda nie przeczytałam przez ten czas wielu książek, to odpoczęłam i nabrałam nowej energii. Chyba gdzieś po drodze złapałam nawet wenę.

W najbliższym czasie ukażą się dwie recenzje. Jakie? A to niespodzianka. Powiedzcie tylko czy wolicie na pierwszy ogień dystopię, czy może przygodę z życia wziętą?

Jeszcze raz przepraszam za nieobecność, a Wam dziękuję za to, że pomimo braku nowych notek i mojej znikomej aktywności w blogsferze cały czas mnie odwiedzaliście.


Trochę nieskładna ta notka toteż dodaję zupełnie niepasujący obrazek symbolizujący mój raj - wakacje nad morzem. Może kiedyś się doczekam.

5 komentarzy:

  1. E tam, dobrze, ze juz jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że w końcu wróciłaś. Ja bardziej czekam na "przygodę z życia wziętą". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłaś:) Też czekam na ,,przygodę z życia wziętą":)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie czekamy na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)