12 czerwca 2013

Stosik #6


A zarzekałam się, że już nie będę kupowała książek i odłożę pieniądze...
 A potem weszłam do księgarni.
W efekcie zakupów, prezentów i nagród prezentuję Wam kolejny stosik:
1. "Dziennik Helgi" - Helga Weissova - zakup przy okazji minitargów książki
2. "Najmroczniejsza ciemność" - Carin Gerhardsen - nagroda od SZwB
3."Fałszywy książę" - Jennifer A. Nielsen - prezent od Vibi na urodziny
4. "Długa Ziemia" - Terry Pratchett, Stephen Baxter - prezent na dzień dziecka
5. "Baśniarz" - Antonia Michaelis
6. "Ladacznica" - Emma Donoughe

Książek przybywa, czasu ubywa, recenzje się nie pojawiają. Obiecuję poprawę, ponieważ do końca tego tygodnia zamknę prawdopodobnie wszystkie oceny i będę mogła czytać, czytać, czytać...


Małe ogłoszenie parafialne:
Z uwagi na to, że ja i G+ nie za bardzo się polubiliśmy, założyłam konto na bloglovin. Dzięki temu będziecie mogli na bieżąco śledzić moje wpisy :).

19 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Fałszywego Księcia i Baśniarza! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Gerhardsen znam i bardzo cenię.

    Baśniarza mam, ale czeka na swoją kolej.

    miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Długą Ziemię" i choć brakowało mi w niej paru rzeczy, to mimo wszystko polecam.
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałem tylko "Baśniarza" i jest rewelacyjny :) Innych nie czytałem i czekam na Twoje recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Pratchtetta :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka ciekawych pozycji, chętnie poznam Twoje opinie na ich temat. Pozdrawiam i życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na wrażenia z lektury "Dziennika Helgi" i "Długiej Ziemi".

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie "Baśniarz" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bym chciała przeczytać "Ladacznicę".

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe nabytki. Chętnie przyjrzałabym się bliżej "Ladacznicy" i "Fałszywemu księciu",
    czytałam natomiast "Dziennik Helgi", niesamowita książka
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdobycze ;) Gratuluję. Sama chętnie więzłabym się za Baśniarza i Ladacznicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 'Baśniarz' to ksiazka, ktora chce przeczytac :P)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stosik. Najbardziej chciałabym pzreczytać książki "Baśniarz" i "Fałszywy książę"
    Życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spory stosik, kilka pozycji zazdroszczę ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. "Dzienni Helgi" bardzo chciałabym przeczytać, natomiast polecam "Baśniarza" oraz "Fałszywego księcia" :-) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem strasznie ciekawa "Baśniarza" i "Fałszywego księcia" :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam już ,,Baśniarza", którego polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę więc czasu i udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)