20 lipca 2013

Pierwsze urodziny bloga


Sama nie mogę w to uwierzyć. Dokładnie rok temu wrzuciłam tutaj notkę powitalną, a dzień później ukazała się pierwsza recenzja. Z tej okazji dzisiaj urodzinowy post, a jutro urodzinowy konkurs.

Na początek jednak składam życzenia Wam wszystkim - recenzentom, którzy dzisiaj 20 lipca obchodzą swój dzień. Szczególnie ciepłe słowa kieruję do osób, które również niedawno obchodziły rocznicę założenia bloga, a jest ich całkiem sporo. Życzę Wam samych dobrych wyborów książkowych i weny do pisania recenzji.

A teraz czas na party hard:



Pomysł na stworzenie bloga zrodził się w mojej głowie dzięki przyjaciółce Vibi, która pisze recenzje od blisko dwóch lat. Stwierdziłam, że również chcę spróbować swoich sił, chociaż nie pokładałam w tym zbyt wielu nadziei. Obawiałam się o swój słomiany zapał i brak czytelników. Jak się okazało niepotrzebnie, bo z każdym dniem coraz bardziej "wkręcałam się" w blogowy świat, a czytelników z dnia na dzień przybywało. Pierwsze recenzje nie były zachwycające, ale jedna z nich została nagrodzona przez Syndykat Zbrodni w Bibliotece. Pomyślałam wtedy, że coś z tego będzie i w taki oto sposób niepostrzeżenie minął pierwszy rok. Przez cały czas staram się poprawiać swój styl i moje recenzje są teraz chyba bardziej sensowne. Przynajmniej taką mam nadzieję. Przez 365 dni wypełnionych książkami, godzinami spędzonymi na pisaniu recenzji i przeglądania Waszych wpisów poznałam wiele fantastycznych osób. Gdybym nie prowadziła bloga nie poznałabym m.in. Ali, która potrafi mi wysłać w nocy sms-a, że przeczytała III część Harrego Pottera i nie wie co ma ze sobą zrobić. Gdyby nie książki, nie siedziałabym teraz pewnie ze swoją przyjaciółką w ławce. Nie jestem w stanie wymienić wszystkich osób, które w jakikolwiek sposób pomogły mi w tworzeniu bloga. Przede wszystkim dziękuję czytelnikom, gdyż bez Was Kraina Książek nie miałaby sensu istnienia.

Jak mogliście zauważyć na blogu trochę się pozmieniało. Przede wszystkich wygląd, który choć nie wszystkim przypadł do gustu, mi jak najbardziej odpowiada. Pojawił się cykl "Sobota z filmem" i tak jak zapowiedziałam możecie spodziewać się wpisów "Trochę prywaty'. Na fb co środę pojawia się cytat. Mam nadzieję, że blog zmierza ku lepszemu. Wierzę, że za rok urodzinowa notka będzie bardziej sensowna. Nie spodziewałam się, że napisanie jej sprawi mi takie trudności.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy czytają moje recenzje i je komentują. Nie wyobrażam sobie teraz śniadania bez przejrzenia Waszych najnowszych wpisów i zazdrości jaka mnie ogarnia kiedy widzę Wasze ogromne książkowe stosy :P.

Na koniec zapraszam Was na konkurs. W puli nagród dwie książki, a szczegółach dowiecie się jutro.
Szczęśliwego dnia recenzenta :)




19 komentarzy:

  1. Alicjo (ależ ja Ci tego imienia zazdroszczę!). Serdecznie gratuluję rocznicy, masz wielkie powody do domu, wiem, co mówię, bo pamiętam, jaką ja przeżywałam frajdę po pierwszym roku (choć dokładną datę przegapiłam :)). Życzę Ci dużo blogowych sukcesów, ciekawych pomysłów na kolejne cykliczne wpisy i oczywiście masy książek oraz czytelników.
    Jednocześnie również do siebie zapraszam na mały konkurs, może urodzinowo Ci się poszczęści :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomyśleć, że kiedyś nie cierpiałam swojego imienia. Dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  2. Kochana, wszystkiego najlepszego! Obyś ciągle czerpała radość z czytania i recenzowania, a w Twoje ręce wpadały same wartościowe pozycje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję roczku, życzę kolejnego, który upłynie ci w przyjemnej atmosferze! Poza tym mam nadzieję, że będziesz natrafiać na same wspaniałe tytuły! Poza tym: oczywiście szczęśliwego dnia recenzenta! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego :) Samych pasjonujących lektur i niewyczerpanego książkowego funduszu!
    Wiele satysfakcji z blogowania i tabunów czytelników!
    A i szczęśliwego dnia recenzenta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj zapomniałam zapytać, urzekło mnie Twoje Party Hard :) Mogę wpaść z jakimś pysznym ciastem?

      Usuń
    2. Trochę późno, ale odpowiadam. Z pysznym ciastem - zawsze. Bez ciasta też zapraszam na książkowe pogaduchy :).

      Usuń
  5. Szczęśliwego Dnia Recenzenta i wielkie gratulacje z okazji rocznicy bloga! Oby było ich jak najwięcej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wytrwałości:) Oby więcej takich rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roku blogowania! Trzymaj tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak fajnie obchodzic rok bloga, w dzien recenzentow :D
    Trzymaj tak dalej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłączam sie do twojego urodzinowego party hard :) wszystkiego najlepszego, cos w wakacje wiele blogow sie narodzilo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję z całego serducha!!
    Dzisiaj pierwszy raz trafiłam do Ciebie na bloga, a tu proszę.. taka ładna rocznica. :)
    Życzę Ci powodzenia w dalszym pisaniu oraz dużo czytelniczych sukcesów. Nic tylko pozazdrościć. Już nie mogę się doczekać kiedy ja będę mogła obchodzić roczek.
    Czekam na konkurs.
    Pozdrawiam.
    Kinga. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Alu. ;) Życzę dużych stosików i żeby ten blog przetrwał jeszcze długo, bo dzięki niemu się poznałyśmy. A dzięki Tobie samej również założyłam bloga poświęconego recenzjom. ;)
    Powodzenia na przyszłość!
    Ala z '' Z książką przez życie''
    Buźka ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Stu latek i jeszcze dłużej. Niech blogowanie, ale przede wszystkim czytanie sprawia Ci tyle samo, a może i więcej radości niż obecnie. Niech towarzyszą Ci same fajne, ciekawe , czytelnicze podróże.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pierwszej rocznicy :)
    Życzę wytrwałości w prowadzeniu tego miejsca oraz wielu sukcesów z tym związanych :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję I rocznicy i życzę ci, aby tych rocznic było jeszcze więcej.

    PS Lipiec to widzę dobry czas na zakładanie blogów :P

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję rocznicy i życzę kolejnych lat udanego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie się wygląd bloga bardzo podoba, naprawdę. Wszystko jest takie delikatne i dziewczęce. Będę na pewno zaglądać. Pozdrawia.

    Kawusiaaa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)