13 lipca 2013

Trochę prywaty. Sprawa ważna - pomoc innym, czyli o akcji "Złotówka za kilometr"

Jestem gadułą i chyba zaczynam przenosić to gadulstwo na bloga. Mam nadzieję, że wpisy z tytułem trochę prywaty nie zmniejszą oglądalności bloga. Planuję, raz na jakiś czas, wrzucać wpis, ze sprawami ważnymi, bądź tymi bardziej błahymi. Co myślicie o takich notkach? Wiem, że to blog z recenzjami książek, ale myślę, że raz na jakiś czas z chęcią przeczytacie o czymś innym. 
Ale do rzeczy :


Wyobrażacie sobie przejechać ponad 5 000 km na rowerze? Ja nie. Za to znajdują się tacy pasjonaci kolarstwa, który postanowili w ten sposób pomóc innym. W ubiegłą sobotę, dwoje młodych ludzi, wyruszyło z mojego miasta do Teheranu - stolicy Iranu. Za każdy przejechany kilometr sponsorzy wpłacają złotówkę. Uzbierane pieniądze zostaną przeznaczone na szlachetny cel - operację Patrycji.

Więcej o akcji możecie dowiedzieć się na stronie, gdzie możecie przeczytać również ciekawe relacje z podróży (klik) oraz na facebooku (klik).

Wydaje mi się, że nie słyszeliście o bardziej oryginalnej charytatywnej zbiórce pieniędzy? Mam nadzieję, że przez ten wpis choć odrobinę pomogę chłopakom. Wszak każda osoba, która dowiaduje się o akcji jest ważna. Trzymajmy kciuki za szczęśliwą podróż i bezpieczny powrót do domu tych wspaniałych ludzi. 




6 komentarzy:

  1. Podziwiam takich ludzi i zawsze mocno trzymam za nich kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sam biorę udział w tego typu akcji - wystarczy zainstalować sobie na telefonie z GPS-em aplikacje Endomondo :-) Ponad 500 km już nabiłem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna akcja i naprawdę świetni ludzie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, naprawdę. A posty z odrobiną prywaty nigdy nie zaszkodzą, wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. To, co robią jest niesamowite. Trzymam za nich kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gadulstwo nie jest wadą. ;) A akcja świetna! Też będę trzymała kciuki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)