5 sierpnia 2013

And the winner is ...

Jak pewnie dobrze pamiętacie, dwa tygodnie temu zorganizowałam dla Was konkurs z okazji pierwszej rocznicy bloga. Waszym zadaniem było opisanie w jaką postać fantastyczną chcielibyście się wcielić na jeden dzień. W wyborze najlepszej pomagały mi moje dwie zacne przyjaciółki Vibi i Karolina.Wpłynęło 20 zgłoszeń i po "jednogłośnych" obradach  szczęśliwym zwycięzcą zostaje....








Werbel proszę....







LILITH!


Jej praca urzekła mnie oryginalnością i lekkim językiem. Karolina miała tylko zastrzeżenia do dyskryminacji elfów, ale udało mi się ją przekonać. Lilith w nagrodę otrzymuje książkę pt. "Szalone życie wampira"

Dzisiaj wpadłam w cudowny nastrój i postanowiłam opublikować wyniki, co wiązało się z wylosowaniem nagrody pocieszenia. Czułam się niemal jak Effie Trinket, tylko w nieco lepszych okolicznościach.



"Kiedy Atena odwraca wzrok" trafia do Sophie Carmen!

Gratuluję zwycięzcom i dziękuję wszystkim za udział w konkursie.

Zwyciężczynie proszę o jak najszybszy kontakt mejlowy i przesłanie danych, gdyż pod koniec tygodnia wyjeżdżam i wysyłka nagród może być w związku z tym opóźniona, jeśli nie otrzymam Waszych adresów!

10 komentarzy:

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)