30 listopada 2013

Wracam!


W środę do szkoły przyszła informacja odnośnie Olimpiady Biologicznej. Niestety, moja praca nie przeszła to kolejnego etapu, więc w tym roku żegnam się z tym konkursem. Spowodowało to, że zaczęłam się zastanawiać nad powrotem do blogowego świata moli książkowych. I tak rozważając wszystkie za i przeciw, postanowiłam spróbować raz jeszcze. Co prawda nauki tak czy inaczej jest sporo, więc nie zasypię Was recenzjami, ale bardzo tęskno mi za pisaniem dla Was, odwiedzaniem Waszych blogów i poznawaniu nowych ludzi. Dlatego - wracam! Od września nie przeczytałam zbyt wielu książek i ich recenzje będą pojawiały się stopniowo. Umieszczę w najbliższych dniach stosik i powiem co nieco o moich czytelniczych planach. Mam nadzieję, że cieszycie się z mojej decyzji i z chęcią przeczytacie moje recenzyjne wypociny.

Na sam koniec chciałam podziękować wszystkim, którzy wspierali mnie przez ten czas oraz tym, którzy nieustająco odwiedzali mojego bloga i pomimo zawieszenia dodawali się chociażby do obserwowanych. To między innymi Wy jesteście ogromną motywacją do powrotu!

A teraz zabieram się za odkładanie książek do biologii i zastawienie się stosem innych lektur.
Recenzję jakiej książki chcecie jako pierwszą : "Mistrz i Małgorzata", "Requiem" czy "Wichrowe wzgórza"?

5 komentarzy:

  1. Witaj ponownie, Alice. :)
    Zaległości recenzenckie... Skąd ja to znam? Ach, no tak! Przecież sama utrzymywałam bloga w hibernacji przez osiem miesięcy i również powróciłam do ludzi, którzy jeszcze o mnie pamiętają.
    Przykro mi z powodu nie przejścia do kolejnego etapu, ale co nas nie zabije to wzmocni. Jeszcze wiele konkursów przed Tobą. :)
    A co do recenzji to wybierz sama, którą lepiej ci się napisze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji "Wichrowych wzgórz", bo już od dłuższego czasu zastanawiam się nad lekturą tej pozycji. Może mnie w końcu przekonasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Wichrowe wzgórza"! <3
    Witamy z powrotem! :) Życzę dobrego humoru, stosu książek na poprawę nastroju i osiągnięć w szkole! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że wróciłaś! Chętnie przeczytam recenzję każdej z tych książek, ale stawiam na... "Wichrowe Wzgórza". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się tą porażką, za rok będzie lepiej. Ciesze się, że wróciłaś do świata żywych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)