6 marca 2014

Ambitne plany na rok 2014

Początek roku i związane z nim noworoczne postanowienia już dawno za nami. Podjęłam decyzję, że na razie zawieszam swój udział w wyzwaniach, ponieważ nie udaje mi się ich wypełniać. Jedyne co robię, to z czystej ciekawości, mierzę grzbiety. Ostatnio do głowy wpadł mi pomysł, na stworzenie listy książek, które muszę w tym roku przeczytać. I choć moja przewspaniała przyjaciółka Karolina nie wierzy, że uda mi się tej sztuki dokonać, postanowiłam spróbować. Tak oto prezentuje się MUST READ na rok 2014:

- "Malowany ptak" - J. Kosiński - UWAGA! Książka jest usilnie przez nas poszukiwana. Jeśli ktoś ma ją w swoich zbiorach i chciałby ją pożyczyć/wymienić/sprzedać to koniecznie proszę o kontakt
w komentarzu lub w mejlu (alicjah6@gmail.com)

-  "451° Fahrenheita"   R.Bradbury
- "American Psycho" - B.E. Ellis
- "Atlas chmur" - D.Mitchell
- "Białe na czarnym" - R.D.G Gallego
- "Brak tchu" - G. Orwell
- "Cierpienia młodego Wertera"- J.W.Goethe
- " Cmentarz w Pradze" -U.Eco
- "Faust" - J.W.Goethe
- "Granica" - Z.Nałkowska
- "Gra w klasy"-J. Cortazar
- "Jądro ciemności" - J. Conrad
- "Lolita" - Vladmir Nabokov
- "Lot nad kukułczym gniazdem"-K. Kesey
- "Mechaniczna pomarańcza"  - A.Burgess
- "Miłość w czasach zarazy"-G.G.Marquez
- "Paragraf 22" -J. Heller
- "Popioły" - S. Żeromski
- "Portret Doriana Graya" - O. Wilde 
- "Proces"- Franz Kafka
- "Przeminęło z wiatrem"- M.Mitchell
- "Sklepy cynamonowe" - Bruno Szulz
- "Sto lat samotności - G.G. Marquez
- "Umiłowana" - T. Morrison
- "Zabić drozda" -N.H. Lee
- "Cesarz" -R.Kapuściński

Pogrubione tytuły to te, które chcę przeczytać najbardziej. Cała sprawa jest niestety utrudniona, ponieważ główna biblioteka mojego miasta jest przenoszona w nowe miejsce, a filie nie są tak dobrze wyposażone. Na moich półkach pokutuje również wiele innych książek, głównie młodzieżowek, które zamierzam raz dwa przeczytać w wolnym czasie i prawdopodobnie sprzedać lub wymienić, także możecie oczekiwać jakiejś wyprzedaży. 

Co czytaliście z mojej listy? Co Was szczególnie zachwyciło, a co rozczarowało?

Na blogu szykują się też zmiany w wyglądzie, ale to musi poczekać, aż wyjdę na prosto w szkole, w której przez chorobę mam sporo zaległości.

4 komentarze:

  1. Z całej listy mam tylko "American Psycho", ale większość tytułów kojarzę - istotnie plany ambitne :) Powodzenia, trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Malowanego ptaka - rewelacyjna pozycja. Faktycznie tak ciężko zdobyć ten tytuł?

    Kilka innych tytułów z twojej listy znam i czytałam - trzymam kciuki, aby udało się przeczytać wszystkie tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy "Cierpieniach młodego Wertera" "Jądrze ciemności" trochę się wymęczyłam, powodzenia życzę z tymi tytułami. Z pozostałych część czytałam, inne kojarzę z tytułu. Ambitnie, powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Przeminęło z wiatrem" chodzi za mną już od dawna, a ja nie potrafię się zmobilizować i po prostu przeczytać.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)