30 marca 2014

Konkurs na 18-ste urodziny

Cześć i czołem!
Tak się moi drodzy składa, że świętuję dziś swoje osiemnaste urodziny. Postanowiłam podzielić się radością i zorganizować konkurs.
Bez zbędnych wstępów:


Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga Alicja w Krainie Książek - alice.
2. Konkurs trwa od 30.03.2014 do 13.04.2014 do godziny 23:59
3. Nagrodą w konkursie jest książka pochodząca z mojej biblioteczki pt. "Długa Ziemia". Książka jest nowa.
4. Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić się pod tym postem. W komentarzach podajcie swój nick, e - mail, adres bloga (jeśli takiego posiadacie) oraz odpowiedź na pytanie konkursowe :

Można powiedzieć, że "Długa Ziemia" to książka o Wszechświatach równoległych, alternatywnych. Jak wyglądałby wymyślony przez Ciebie Wszechświat?

Podobnie jak w przypadku pierwszego konkursu, zwycięzca zostanie wybrany przeze mnie
 i moich przyjaciół. Czekamy na Wasze zgłoszenia, liczymy na kreatywność :).

5. Zwycięzca ma tydzień na przesłanie na mojego mejla (alicjah6@gmail.com) swoich danych adresowych. Nie wysyłam poza teren Polski!
6.Osoby posiadające bloga proszę o umieszczenie podlinkowanego baneru. Nie jest to jednak konieczne.
7. Dodanie bloga do obserwowanych oraz lajki na fb nie są obowiązkowe.
8. Wszelkie pytania proszę zostawiać pod tym wpisem, lub słać na adres alicjah6@gmail.com

4 komentarze:

  1. Bardzo interesujące pytanie konkursowe :) Ja już książkę posiadam, także dam szansę innym.

    OdpowiedzUsuń
  2. przede wszystkim 100 lat na urodziny !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)