8 marca 2014

Trochę zmian... nie tylko w wyglądzie

Zmiany wyglądu bloga Vibi, popchnęły mnie do tego, żeby zmienić coś u siebie. A, że to wszystko łączyło się z podjęciem ważnych decyzji to dzisiaj mam dla Was trochę informacji odnośnie tego, jakie zmiany zaszły i jeszcze zajdą :).

Po pierwsze i najważniejsze prawdopodobnie rezygnuję z udziału w Olimpiadzie Biologicznej. Nie oznacza to jednak, że będę miała teraz mnóstwo wolnego czasu. Wręcz przeciwnie, bo zamierzam zabrać się za powtórki do przyszłorocznej matury (taka szalona jestem). Obiecałam sobie jednak, że będę bardziej zorganizowana i poświęcę blogowaniu więcej czasu niż dotychczas.

Jak widzicie zmienił się też wygląd bloga. Nie ma już rażącej po oczach bieli. Mam nadzieję, że się Wam podoba. Czekam na opinie i sugestie.

Mam też kilka pomysłów odnośnie "zawartości" postów. Pojawią się prawdopodobnie recenzje zbiorcze (ma ktoś pomysł na nazwę takiego postu?). Zacznę aktywniej tworzyć "Sobotę z filmem". Myślę też nad postami odnośnie wydarzeń kulturalnych, ciekawych premier, itd.

Zbliżają się moje 18 urodziny i z tej okazji zorganizuję prawdopodobnie konkurs. Bądźcie więc czujni!

Jeśli macie jakieś sugestie, piszcie śmiało :)

11 komentarzy:

  1. WYgląd jest niezły, bardzo mi się podoba ;) A na nowości na blogu bede zaglądała ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba - lubię brązowe blogi - przytulnie się je czyta :) Z Olimpiady nie rezygnuj, bo będziesz żałować. Próbuj, ale bez szaleństw, najwyżej się nie uda, ale wiem, że bywa i tak, że czasem Ci, co nie wkładali całego serca w takie przedsięwzięcia - wychodzą z nich zwycięsko :)
    18... ja swoją pamiętam jak przez mgłę (nie, nie za sprawą alkoholu!), a wcale nie była tak dawno temu, czas leci za szybko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rezygnuję, ponieważ wolę ten czas wykorzystać na przygotowanie do matury, a olimpiada to zbyt duża loteria. Cieszę się, że wygląd się podoba. Ja nie jestem do końca zadowolona, ale jest chyba znacznie lepiej niż przedtem.

      Zgadzam się. Czas leci zdecydowanie za szybko...

      Usuń
  3. Bardzo ładny blog! :) Bardzo ładny szablon.
    Z ta bielą to masz rację. Sama mam biało i aż czasem oślepia...Chyba muszę wprowadzić jakieś zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd na plus! Jestem ciekawa nowosci w notkach, wiec pozostalo mi tylko czekac :)
    http://krwawiecichozyjac14.blogspot.com/
    Wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon świetny! Bardzo ładnie się tu zrobiło.
    Jeżeli chodzi o nową nazwę cyklu to może: książkowo mi... ? Jakoś tak taka nazwa przyszła mi do głowy ^^
    Aha! I już teraz życzę Ci wszystkiego naj z okazji 18. urodzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba :) Ja nie byłam aż taka - jak to ujęłaś - szalona i nie zaczynałam tak wcześnie powtórek do matury :D :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)