16 marca 2014

W obiektywie #1

Witajcie! Kiedy zmieniłam wygląd bloga, zapowiedziałam, że pojawią się jakieś nowe notki. Alicja zasugerowała, by pojawiło się trochę więcej zdjęć. I tak sobie pomyślałam, że w sumie czemu nie? Może będę miała w końcu okazję, by sięgnąć po zakurzony już aparat. I tak co jakiś czas, na blogu będą się pojawiać moje zdjęcia, które w jakiś sposób opisują też moje życie, więc będzie trochę prywaty. Mam nadzieję, że tego typu posty przypadną Wam do gustu :). Czekam na opinie.
Ale już bez zbędnych wstępów:



 Namiastka tego, co ostatnio zajmuje większość mojego czasu - chemia i biologia. Chciała biol-chem, to niech teraz nie narzeka!



Z wyjazdu do Rzeszowa. Niech świat wie - będę okularnikiem :).



Pan Miś (po lewej) i Pani Misiowa (po prawej), czyli prezenty od wspaniałych chłopaków 
z mojej wspaniałej klasy z okazji Dnia Kobiet, razem z właścicielkami na Dyskusyjnym Klubie Filmowym oglądają "Smażone Zielone Pomidory".


Moje miasto i piękny zachód słońca...



Pomimo ogromu nauki i obowiązków nie zarzucam czytania! Wręcz przeciwnie, muszę jak najszybciej uwinąć się z "Lalką". Jak możecie zauważyć na ostatnim zdjęciu, mam możliwość e-czytania. Pomimo oczywistych plusów jak mały ciężar tabletu, czy dostępnych w aplikacji gadżetów, e-czytanie raczej nie wyprze w moim przypadku książek papierowych. Tablet bowiem nie ma zapachu niemal 50 letnich wspomnień papieru, gdzie znalazłam m.in. kwiaty zasuszone przez moją babcię. 

Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam podobają. Życzę udanej niedzieli! 

5 komentarzy:

  1. Lubię tego typu zdjęcia, sama też mam taką serię na blogu :3
    Czytałam ostatnio "Lalkę" i zajęło mi to jakieś dwa miesiące, może troszkę mniej. Najgorsza lektura e v e r. Teraz już nie mam chemii ani biologii, ale chemia to jeden z moich ulubionych przedmiotów szkolnych. Szkoda, że nie lubię biologii, bo może wybrałabym się na biol-chem :p
    Sama aktualnie jestem na mat-geo-ang.
    Czekam na kolejną notkę tego typu i gorąco pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jedna z najlepszych lektur ;D

      Usuń
  2. Bardzo fajny wpis. :) Trzymam kciuki, żebyś jak najszybciej uwinęła się z "Lalką", ja strasznie się z nią męczyłam, zupełnie nie przypadła mi do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)