6 maja 2014

Stosik #9

Witajcie! Dzięki maturom mam teraz trochę wolnego czasu, więc  postanowiłam zaprezentować Wam stosik książek, które w najbliższym czasie będę czytać, bądź recenzować.




1. "Sen i śmierć" - zakupiona w Matrasie z okazji Dnia Książki, przeczytana i czeka na recenzję.
2."Wiersze wybrane" Szymborskiej - również przeczytane, będzie pierwsza recenzja poezji na blogu.
3.  "Malowany ptak" - czeka w kolejce
4. "Zbrodnia i kara" - moja aktualna lektura
5. "Mistrz i Małgorzata" - czytam po raz drugi, recenzję możecie przeczytać tutaj .
6. "Chłopiec z latawcem"
7. "Lolita" - zarzucona swojego czasu, więc mam nadzieję, że będę miała teraz okazję do niej powrócić
8. "Bezcenny" - jestem już w finale tej książki, ale nie wciąga mnie tak bardzo by dokończyć
9. "Atlas chmur" - pożyczone od Vibi, znajduje sięna mojej liście Must Read na 2014 

Jak widzicie czytam dużo książek na raz i kończy się to tym, że część zostaje zarzucona i niedokończona. Mam nadzieję, że na wakacjach będę miała dużo czasu, żeby wszystko nadrobić. A teraz by zdobyć wenę i napisać dla Was jakąś recenzję. Co chcielibyście przeczytać?

Zapraszam na mojego nowego bloga:.http://swiatwedlugalice.blogspot.com/ . Już niedługo pojawi się tam post z moimi zdjęciami. 

9 komentarzy:

  1. "Zbrodnia i kara" - jedna z moich ulubionych lektur :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Atlas chmur" znajduje się i w moim ostatnim stosie :) więc do lektury! :) a "sen i śmierć" bardzo mnie intryguje... chyba muszę się rozejrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do znalezienia w Matrasie za 10 zł :). Jeśli lubisz thrillery to gorąco polecam :).

      Usuń
  3. To ja z największą chęcią przeczytam właśnie recenzję książki "Atlas chmur":)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam jedynie "Zbrodnię i karę", którą miło wspominam. Największą ochotę mam na "Lolitę", chociaż przydałoby się w końcu poznać "Mistrza i Małgorzatę".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Mistrza i Małgorzatę" gorąco polecam. Choć za pierwszym razem miałam problem żeby przebrnąć, to uczucie po jej zakończeniu niesamowite :).

      Usuń
  5. Malowany świat to świetna pozycja.

    Zbrodnia i kara oraz Mistrz i Małgorzata to jedne z moich ulubionych lektur, o których zawsze myślę z sentymentem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też sobie odpoczywam od szkoły dzięki maturom, ale to już niestety ostatni rok takiej dlugiej majówki. Ciekawe zabytki, życzę udanej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny masz ten szablon, odcienie brązu niezwykle pasują :) Zawsze jak tutaj wchodzę to mi tak przyjemnie ;)
    Co do książek to mam Sen i śmierć, ale najbardziej ciekawa jestem Lolity :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)