20 lipca 2014

Drugie urodziny bloga!!! + KONKURS


Ekhem, ekhem... Stało się! Nadeszły drugie urodziny bloga, choć nie mam bladego pojęcia, kiedy ten czas minął. Ostatnio przeglądałam początkowe wpisy. Przez te 730 dni zmieniło się tu dużo. Począwszy od wyglądu, po (mam nadzieję) jakość wpisów. Były przerwy, pożegnania, powroty. Były okresy kompletnych pustek, kiedy blog umierał śmiercią naturalną oraz okresy wzmożonej aktywności. Przez cały ten czas towarzyszyli i towarzyszą mi nadal wspaniali ludzie. Części z nich nie poznałabym, gdyby nie blog. 

Rocznice to również czas podsumowań. Przez dwa lata:
 - opublikowałam 114 postów, z czego 62 to recenzje
- wyświetliliście mój blog ponad 50 000 razy 
- zostawiliście tutaj 892 komentarze
- moją pracę śledzi 157 obserwatorów, a na facebooku  175 łapek powędrowało w górę
-( założyłam drugiego bloga : http://swiatwedlugalice.blogspot.com/)
- wpadłam w nałóg kupowania książek i tak oto, prezentuje się moja biblioteczka:

Nie pozostaje mi nic, tylko Wam podziękować! Za to, że czytacie, komentujecie, doradzacie. Za to, że jesteście nawet wtedy, kiedy nie pojawiają się nowe wpisy. Dziękuję i proszę o kolejny rok :).

Składam też serdeczne życzenia wszystkim recenzentom, którzy dzisiaj obchodzą swój dzień. Życzę Wam, a w tym też sobie, motywacji do działania, wielu wspaniałych pomysłów i wiernych czytelników. 


KONKURS
Bo czym byłyby urodziny, bez takowego? 
Regulamin konkursu:

1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga Alicja w Krainie Książek - alice.
2. Konkurs trwa od 20.07. do 03.08.2013 do godziny 23:59
3. Nagrodą w konkursie jest książka pochodząca z mojej biblioteczki. Jaka? Otóż w tym roku, macie możliwość wyboru z następującej puli tytułów:
Przewiduję wyłonienie jednego zwycięzcy. Gdyby jednak okazało się, że podjęcie tej decyzji będzie niemożliwe, wybiorę dwie osoby, z zastrzeżeniem, że pierwszeństwo wyboru ma laureat I miejsca. 

4. Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić się pod tym postem, lub wysłać mejla. 
Formularz zgłoszenia (Proszę o zachowanie kolejności!!!):
-nick
- książka, którą chcecie wygrać
-adres e-mail
-adres bloga (opcjonalnie)
-odpowiedź na pytanie konkursowe:

Książki są portalem do innego świata. Gdybyś był zmuszony do przeprowadzki, w konkretne miejsce z literatury, to co by to było i dlaczego? 

Liczę na Waszą kreatywność i poczucie humoru. W wyborze najlepszej odpowiedzi zapewne pomogą mi moje dwie przyjaciółki - Karolina, Vibi z książek okiem nastolatki i Ala z good-or-bad.

5. Zwycięzcy mają tydzień na przesłanie na mojego mejla (alicjah6@gmail.com) swoich danych adresowych. Jeśli w tym terminie, bez wcześniejszego uprzedzenia, nie otrzymam adresu, zostanie wybrana kolejna osoba.  Nie wysyłam poza teren Polski!

6.Osoby posiadające bloga proszę o umieszczenie podlinkowanego baneru:


7. Dodanie bloga do obserwowanych oraz lajki na fb nie są obowiązkowe i nie wpływają na podjęcie decyzji jury.
8. Wszelkie pytania proszę zostawiać pod tym wpisem, lub słać na adres alicjah6@gmail.com
9. W przypadku małej liczby zgłoszeń, organizator, zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu konkursu.

13 komentarzy:

  1. Drugie urodziny - jest co świętować! Gratuluję i życzę kolejnych rocznic w blogowym świecie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję osiągnięć i życzę dalszej wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga, życzę też kolejnych pięknych rocznic :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie urodziny bloga to już coś. Gratuluje wytrwałości. Życzę również weny do dalszego prowadzenia bloga kolejny rok, a nawet więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę co najmniej 98 lat sukcesów- by można było zaśpiewać 200 lat :) ps. Bardzo bym chciała zobaczyć swoje 52 tygodnie w Krainie Alicji, bo choć premierę miały parę dni temu to skończyłam tę powieść właśnie 2 lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dwóch latek :) i życzę dalszych owocnych latek blogowania:)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję i życzę nieustającej radości z prowadzenia bloga :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów;)
    Zgłaszam się. Odpowiedź wyślę mejlem:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje !!
    A odpowiedzią na twoje pytanie:
    Gdybym się miała przenieś do miejsca z literatury na pewno było by te miasteczko ze Zmierzchu w którym Bella Swat się przeniosła by mieszkać z ojcem czyli Forks

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, odpowiedź przyślę na mail. :)
    I gratuluję serdecznie tak długiego stażu!

    OdpowiedzUsuń
  12. nick: Kinga
    książka, którą chcę wygrać: "Dotyk Julii"
    adres e-mail: karen15@onet.pl
    adres bloga: kingaczyta.blogspot.com (banerek na pasku bocznym)
    odpowiedź na pytanie konkursowe: Gdybym miała taką możliwość to chętnie przeniosłabym się na jakiś czas do angielskiej prowincji z powieści "Duma i uprzedzenie" . Dlaczego? Chciałabym trochę odpocząć, zrelaksować się na balach, poznać jakiegoś przystojnego, dobrze wychowanego młodzieńca (najlepiej z zamiłowaniem do książek) i delektować się dziewiętnastowiecznym językiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)