2 lipca 2014

Stosik #10 ~ wakacyjnie

                                                                                                                                                    
 Jakby ktoś nie był jeszcze zorientowany, to zaczęły się wakacje! Miałam leżeć, czytać i miało mi być z tym dobrze, 
a tymczasem zabrałam się za generalne porządki. Stworzyłam dodatkowe miejsce na książki, które przestawały mi się już mieścić w mojej biblioteczce. Można więc kupować kolejne tomiska. 

Zanim jednak zapełnię wolne przestrzenie, chciałabym nadrobić swoje zaległości.
 Powstał więc kolejny już stosik.
Książek, które będą mi towarzyszyć przez wakacyjne miesiące.

Jak widać na pierwszy rzut oka, króluje Sapkowski. Pewna osoba się zapewne bardzo cieszy, że wreszcie czytam sagę o Wiedźminie. Jest też Segal i "Doktorzy". "Nie odchodź" to prezent od wychowawczyni za bycie najlepszą przewodniczącą, "Dziewczyny atomowe" to z kolei nagroda za czerwony pasek. Jest też okazyjnie nabyty tytuł "Gdzie byliście gdy zapadła ciemność", który aktualnie czytam. Gdybym chciała zaprezentować Wam cały stosik lektur na nadchodzące miesiące, to byłby on chyba wyższy ode mnie...







***
Ludzie listy piszą...

Zanim ucieknę do czytania, mam propozycję nie do odrzucenia. Od jakiegoś czasu piszę ze swoją przyjaciółką, ale także z innymi osobami listy. Takie wiecie, papierowe. Ktoś w ogóle wie jeszcze jak to wygląda??? Może ktoś z Was chciałby prowadzić taką korespondencję? A możemy pisać o wszystkim. Gdyby ktoś był zainteresowany, to proszę o kontakt mejlowy: alicjah@gmail.com



I jeszcze nutka:

8 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa Twoich wrażeń z lektury "Nie odchodź" :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sapkowski... miałam go w planach, ale byłam ostatnoo na spotkaniu z tym autorem i mam uraz do niego, bo ostro mnie wkur... wkurzył spoilerem z gry o tron :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej :/ Jestem ciekawa Twojej opini :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Doktorzy" to jedna z najlepszych powieści, jakie kiedykolwiek czytałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nowych zdobyczy! I miłego czytania życzę no i przede wszystkim wiele wiele czasu na czytanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję świadectwa z paskiem!:) Taka nagroda książkowa za bardzo dobre wyniki w nauce, zawsze podwójnie mnie cieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, ile bym dała żeby mieć przed sobą przygodę z Sapkowskim... Świetna seria! A bardzo zazdroszczę "Nie odchodź", chciałabym ją przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się kiedyś zmobilizować i sięgnąć po Sapkowskiego. Dziewczyn atomowych jestem bardzo ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)