14 lipca 2014

Stosik #11 ~ bo przecież nie mam co czytać


Jestem uzależniona... I muszę to przyznać otwarcie. Uzależniona od książek oczywiście. Bo przecież w czym przeszkadzają piętrzące się stosy własnych książek, w tym, żeby udać się do biblioteki lub poprosić przyjaciółki o kolejne tytuły. I tak oto zawitały w kolejce do czytanie takie oto pozycje:

-"Cierpienia Młodego Wertera"
-"Faust"
-"Freak City" - rano pożyczone, już skończone
-"Siostrzyca"
-"Feed"

Aktualnie namiętnie czytam "Doktorów" i sagę o Wiedźminie. Spodziewajcie się więc wielu recenzji. Oby tylko naszła mnie wena. A Wy co czytacie na tych wakacjach?

17 komentarzy:

  1. "Siostrzyca" jest genialna, z całego serca polecam, Werter za to i mnie przysporzył wiele cierpień... Swoją drogą całkowicie Cię rozumiem, ostatnio też jestem w jakimś książkowym amoku, nie mam już gdzie książek ustawiać, ale to przecież nie przeszadza w kupowaniu kolejnych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Feed" chętnie bym Ci podkradła

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostrzycę bym chętnie przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się Werter bardzo podobał - jedna z najlepszych lektur jakie przyszło mi czytać w liceum. Niezaprzeczalnie. Co do reszty - mam ochotę na Feed. Planuję zakup - ale poczekam na twoją recenzję, bo zamieścisz, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej podstawie "Cierpienia..." są wyrzucone z programu. A co do "Feed" - to oczywiście planuję recenzję :)

      Usuń
  5. Feeda bym czytnęła. Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasza nauczycielka powiedziała kiedyś, a to było jeszcze w gimnazjum, że jeśli ktoś chce pocierpieć, to może to robić wspólnie z Werterem. Ja po przeczytaniu tej książki nie miałam takiego zdania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Feed czytałam, niedługo będę się brała za Blackout. Seria bardzo mi się podoba, mam nadzieję, że i Tobie przypadnie go gustu. "Freak City" miło wspominam, o wiele przyjemniej niż "Cierpienia Młodego Wertera". Zazdroszczę Ci "Siostrzycy" tę książkę bardzo chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorąco polecam Ci 'Feed' ja do tej książki podchodziłam dwa razy, bo za pierwszym niekoniecznie mi się spodobała, za to za drugim cąłkiem mnie omamiła :) Miałam oczywiście odstęp czasowy i to duży.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa recenzji "Fausta". Będę na nią niecierpliwie czekać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam się dziś za czytanie, więc jak tylko przebrnę i natchnie mnie wena to ukaże się recenzja :).

      Usuń
  10. Ciekawy stos. Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Feed" i "Deadline" już za mną, teraz czekam na "Blackout" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Siostrzycę" polecam, a na Mirę Grant się poskarżę, że zabiła moje ulubione bohaterki, foch! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę mi tu nie spojlerować :P

      Usuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)