31 sierpnia 2014

Hiszpania + kilka pytań do Was

Tak, dobrze widzicie. Hiszpania. Czeka na mnie już we wtorek. Nie mogę się doczekać! W związku z moją nieobecnością w kraju na wszelkie komentarze, czy wiadomości odpowiem po powrocie, chyba, że będę miała taką możliwość w Tarragonie, do której jadę.


Oczekujcie mojego powrotu, a tymczasem mam do Was kilka pytań.Co zmienilibyście na blogu? Czy chcielibyście czytać o czymś innym, a nie tylko o książkach? Założyłam co prawda drugiego bloga, ale przyznam szczerze, że jego rozkręcanie będzie zbyt czasochłonne jak na klasę maturalną. Co więc powiecie na taki misz-masz? Czekam na Wasze odpowiedzi, propozycje, etc. i żegnam się z Wami do 16 września :).


3 komentarze:

  1. Ależ zazdroszczę! Mam nadzieję, że zamieścisz obszerną fotorelację z wycieczki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także chętnie obejrzałabym zdjęcia ze słonecznej Hiszpanii :)

      Usuń
  2. Kurczę, szczęściara z Ciebie - sama z przyjemnością udałabym się do tego kraju. :) I również liczę, że zobaczymy tu na blogu sporo zdjęć! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)