17 maja 2015

Wracam!

Haaalooo? Jest tutaj ktoś? Bo chciałam tak, zupełnie nieśmiało, oznajmić, że powracam do Was, z moimi recenzjami. Nie zakładam, tak jak wcześniej wspominałam, drugiego bloga, ponieważ doszłam do wniosku, że jednak pisanie o książkach wychodzi mi najlepiej. Mam nadzieję, że moi starzy czytelnicy powrócą, by poczytać moje wypociny i pojawi się ktoś nowy, kto zainteresuje się tym co piszę.

Niestety, w trakcie przygotowywania się do matur, nie miałam kompletnie czasu, by czytać. Recenzje będą się więc pojawiać stopniowo, w miarę tego, jak przeczytam kolejne książki. Od razu zaznaczam, że jestem do tyłu w książkowym świecie, ale wiem, że dzięki Waszym blogom szybko nadrobię te zaległości.

Także, nie przedłużając, witam Was podobnie w mojej Krainie Książek. W najbliższym czasie pojawi się pewnie stosik i recenzja książki, która mną niesamowicie wstrząsnęła.
A teraz uciekam do lektury " Nie odchodź" Lisy Scottoline, a Wam życzę przyjemnego niedzielnego popołudnia.

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wydaję się być ok, ale teraz już o nich nie myślę i zaczynam czerpać z tych długich wakacji :)

      Usuń
  2. Witaj z powrotem! Znam ten ból - też praktycznie nic nie czytałam w czasie matur, więc baaaardzo cieszę się, że już wakacje, w końcu będzie można poczytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Fajnie, że jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że jesteś z powrotem! :) Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi sie zmiany na blogu i oczywiście to, że już jesteś :>

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jak dobrze, że wracasz :-) Trafiłam ostatnio na Twojego bloga i bardzo mi się spodobał, a potem ze smutkiem zauważyłam, że już nie piszesz. Tak więc bardzo cieszę się, że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)