25 czerwca 2015

Jednak się wyprowadzam

Trzeba przyznać, że jestem wybitnie zdecydowaną osobą... Miało nie być drugiego bloga, a jednak będzie. A właściwie już jest. Ostatnio, ani do czytania, ani do recenzowania niespecjalnie mnie ciągnie. W głowie jednak kilka pomysłów, które nijak się mają do Krainy Książek. I choć miałam czekać do wyników matur, to dziś z nudów i zupełnie spontanicznie założyłam mojego nowego bloga. Jeśli znajdzie się tu jakiś fan moich recenzji, to z pewnością, pojawią się one właśnie tam, dlatego bez zbędnego lania wody, zapraszam :



A Kraina Książek zostaje tak jak wygląda teraz. Pojawi się jeszcze jeden tekst nie związany z książkami, a pewną akcją społeczną. Wszystkim, którzy przez te trzy lata mnie czytali serdecznie dziękuję. To było coś wspaniałego, a teraz czas na coś nowego :).

Trzymajcie się ciepło :*

3 komentarze:

  1. Kurcze, szkoda tracić taki dorobek, jaki tu wypracowałaś, nie myślałaś po prostu o zmianie nazwy tego bloga, ewentualnie zmiany adresu, ale nie całkowitej przeprowadzki? Tu, na tym blogu jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym, by zmienić nazwę bloga, jednak myślę, że część obecnych czytelników jest nastawiona typowo na książki. Przez te trzy lata też zmieniłam się sporo jako osoba i chciałabym po prostu zacząć coś nowego. Ale oczywiście o tym blogu nigdy nie zapomnę, bo to właśnie on nauczył mnie w miarę sensownego blogowania (tak mi się wydaje). No i oczywiście będę Was wszystkich dalej odwiedzać :)

      Usuń
  2. Z jednej storny jest mi ogromnie smutno.. Podziwiam Cię za odwagę i dziwie się, że cały swój dorobek tak po prostu zostawiasz. Ale cenię i sanuje Twoją decyzję i możesz być pewna, że będe odwiedzać Cię na nowym blogu :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)