1 czerwca 2015

W obiektywie #2

Na dobry początek, powrotu do ledwo tkniętej serii " W obiektywie", przedstawiam Wam dzisiaj dwa kolaże. 
Z pytaniem, czy się Wam podoba i czy chcecie jeszcze?



Najpierw moje wypieki z rabarbaru (omnomnomnom), następnie kalendarz, który uzupełniam każdego dnia ( no dobra, nie każdego, bo wiecznie o tym zapominam, ale później siedzę i ćwiczę przywoływanie wspomnień), by na Sylwestra przeczytać 365 wspaniałych momentów z tego roku. Później zdjęcie zrobione podczas czytania "Feed" 
 i ostatnie w trakcie posiadówki z Vibi, która mnie odwiedziła.



Tutaj mamy moją tablicę korkową, a nad nią wiedźmę z origami.  Później M. w roli dzielnego modela ( zdjęcie wykonane na potrzeby konkursu "Przyłapani na czytaniu"). Na samym dole prezenty urodzinowe dla Vibi właśnie, którymi to obdarowujemy się już chyba tradycyjnie kilka miesięcy po fakcie. Te związki na odległość...



Przy okazji tego luźniejszego postu, przypominam, że możecie do mnie pisać również na alicjah6@gmail.com.

1 komentarz:

  1. Podoba mi się pomysł na zdjęcie do konkursu :) Wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze. Dzięki Wam mam motywację do dalszej pracy na blogu. Proszę również o konstruktywną krytykę :)